Thursday, November 26, 2009

Thank You Girl

Kimmie, one of my best friends, comes by weekly to craft together which was today. I wanted to make a creation with fresh colours, so I decided to work with blue and pink. Today's card was made for: Friday Sketchers -- Sketch Digital Tuesday Challenge -- Thank You Stamp Something -- Thank You 2 Red Bananas -- Thank You
Paper -- Silver cardstockpaper Pattern Papers -- DCWV, Mini Stack #3 and Big Stack #6 Image -- C.C. Designs Swiss Pixies, Gretel Die cut -- Crealies, (CL CF 06) Ribbon -- Action Sentiment -- Made with Microsoft Word

30 comments:

  1. Heeej meid!!!

    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt zeg!!
    Echt een schatje is het geworden, ben net ook bezig met dit afdrukje, maar ik weet nog niet wat voor een layout ik ga maken. hahaha soms....???
    Verder alles goed met je?

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  2. Hoi Melanie, wat een schatje...
    Die stempels zijn dan ook erg leuk.
    Fijn he!! om met een vriendin te kunnen knutselen.

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  3. What a darling card Milnie!!! I love your beautiful flower! Hope you have a great weekend!!!

    ReplyDelete
  4. This is cute! I love the layered flower with the texture and the colouring is great!

    ReplyDelete
  5. Hi your card is lovely great choice of colour and such a sweet image.
    Christine x

    ReplyDelete
  6. Dat is een heel erg lief kaartje geworden Melanie!!

    ReplyDelete
  7. Ik vind het een mooi, fris kaartje geworden!! mooie bloem ook! xx Marley

    ReplyDelete
  8. gojus card again hun love the papers xx

    ReplyDelete
  9. Hey meissie;

    Dank je wel voor je berichtje.
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt zeg! Maar dat wist je al natuurlijk.
    Heb het vanavond nog gezellig gehad bij mijn oom en tante. Ze vonden mijn kaartjes ook mooi.
    Zal morgen eens proberen een foto te maken in daglicht (als ik het red).

    Knuffel en XXX Kim

    ReplyDelete
  10. Thank you so much Milnie, for dropping by my blog & leaving such kind words on there for me,
    your blog is beautiful & your work is stunning, love this card colours are gorgeous, will be following your blog and your lovely creations xxx
    Sarah xx

    ReplyDelete
  11. Wat een schatje!
    Mooi lint, zie nog net een stukje ;)
    Voor de nieuwsgierigheid: waar kleur jij mee?
    Groetjes,

    ReplyDelete
  12. So darling and so wonderfully colored! Thanks for playing the 2RedBananas challenge!

    ReplyDelete
  13. leuke kaart weer hoor,grappige bloemen ik heb je ook ffies antoord gegeven over dat blauwe papier kijk maar in je chatbox groetjes christa

    ReplyDelete
  14. wat een schatje is dat geworden zeg en wat een leuke kleuren

    gr jacinta

    ReplyDelete
  15. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt

    ReplyDelete
  16. Ow wat heb je weer een mooie kaartjes gemaakt.
    Toppie hoor
    fijn weekend
    Ageeth

    ReplyDelete
  17. Wat een mooi kaartje en leuk zo in blauw
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  18. so sweet and pretty! Thanks for joining us in the 2RedBananas challenge!

    ReplyDelete
  19. wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt, En dat stempeltje is echt super,

    fijn weekend

    groetjes sandra

    ReplyDelete
  20. Hi Milnie
    Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Je vroeg naar de bloem.... ik heb een EK succes pons (Daisy large) gebruikt en daarmee 3 flowers gestansd (1 van cardstock, 2 van boekpapier), 3 flowers gestansd met Make Me pons (daisy medium) en 3 met een daisy small pons (steeds een paar van boekpapier de rest van cardstock). In het midden zit een Starburst pons van McGill.
    Alle bloemen afzonderlijk gevouwen (blaadjes dubbel gevouwen en puntje naar buiten omgekruld)en geinkt en daarna op elkaar gelegd en met een bradje vastgemaakt.
    Je kunt ieder andere bloemenpons gebruiken als je maar 3 maten flowers maakt. Ook op You Tube staan vele filmpjes over bloemen maken met bv. koffiefilters en glimmermist, neus maar eens rond.....
    Succes ermee, en laat je het resultaat nog eens zien?

    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  21. Hey Melanie, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en je lieve reactie. Met dat inkleuren ben ik ook meestal wel even bezig en dan vooral voor ik ga inkleuren om te bepalen welke kleuren ik ga gebruiken. Ik moet zeggen dat jij ook mooi inkleurd, de kleuren lopen mooi over :) Kleur jij vooral met Derwent potloden? Ik doe met allebei: de ene keer Derwent en de andere keer copics. Kikkers kan ik het best met polood.
    Fijn weekend,
    Anita

    ReplyDelete
  22. This is totally adorable I love the image and your colours are fabulous thank you so much for joining us at Digital Tuesday this week.

    Hugs
    Lorraine x

    ReplyDelete
  23. Beautiful card Milnie just love the image and your colours are gorgeous .

    Hugs Linda

    ReplyDelete
  24. Cute card, thanks for visiting my blog.

    ReplyDelete
  25. Adorable card Milnie, love the flower.

    Hugs

    Sarah

    ReplyDelete
  26. SUPER heeeeeeel mooi gedaan! groetjes Hanny van ; Kaartengallery

    ReplyDelete
  27. Wat een leuk kaartje! Echt heel mooi geworden met alle details erop helemaal af!
    Gr. Debbie

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie