Wednesday, November 18, 2009

A Star is Born

Yesterday I suddenly realised that it was time to make another birth card because a friend of ours is expecting her first by the end of this month. Without realising it I made it for a boy...! Could that be a sign?? I enjoyed making the recent Easel card so much that I couldn't resist making another one. I'm really curious to read what you think of it! Today's card was made for: Friday Sketchers -- Sketch
Ingredients: Paper -- Blue, White and Yellow cardstockpaper
Pattern Papers -- Eline Image -- Penny Black
Die cut -- Flower, Crealies, (CL CS 01)
Sentiment -- Made with Microsoft Word

20 comments:

  1. Such a cute card. Really love your flowers.
    Kaza.xxx

    ReplyDelete
  2. Wat een lief kaartje.
    groetjes en fijne avond Linda

    ReplyDelete
  3. Hey meissie,
    Ik heb je vandaag nog gezien, en heb het kaartje dus ook in het echt gezien maar ik vind hem echt geweldig!
    Leuk gedaan zo!
    En die easelkaarten zijn zo leuk he.

    Knuffel en kusje....
    En slaap lekker straks!

    ReplyDelete
  4. hoi Milnie een prachtige kaart met supermooie kleuren. En je stempeltje ik blijf het te gek vinden. Zo leuk dat ie is.

    groetjes Ilonka

    ReplyDelete
  5. well i love it such a great image and a realy beautiful easel card love cheryl xxxxx

    ReplyDelete
  6. hoi meid,

    wat een super lief kaartje heb je gemaakt.
    xxx sandra

    ReplyDelete
  7. wat een pracht van een kaartje is dat geworden zeg
    lekker lief van kleuren

    gr jacinta

    ReplyDelete
  8. Wat een schatje! leuk model kaart ook! xx Marley

    ReplyDelete
  9. Heel mooi kaartje!
    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  10. Hey Mélanie,

    wat een ontzettend lief berichtje op mn blog,dankjewel!! ik zag dat ik nog niet eens volger van jou ben geworden,dus dat zla ik gelijk maar eens doen.

    Liefs Wendy

    ReplyDelete
  11. Hi Milnie! What a cute blog you have... Thanks for stopping by my blog and leaving such a sweet comment. I took the candy down, but haven't drawn a name yet, so I did put your name in with the others! I will have someone draw for us tomorrow! Looks like you are a bride to be! Good luck with your wedding plans! I will look forward to updates. Will be signing up to follow you! Thanks again!

    ReplyDelete
  12. hallo milnie,
    erg lief kaartje hoor. die pennyblacks blijven je raken vind ik zelf.
    bedankt voor je berichtje op mijn blog. ik ga je volgen
    groetjes jolanda

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Hallo Milnie,

    Bedankt voor je complimentjes op mijn kaartjes meid.
    Ik ben ook even bij jou op bezoek geweest en zie dat jou creaties er ook zeker mogen zijn hoor, heel mooi allemaal!

    Groetjes Eef

    ReplyDelete
  15. Wat is dit een mooi baby kaartje geworden,mooie zachte kleuren blauw heb je gebruikt!

    ReplyDelete
  16. Jij maakt ook mooie kaarten!
    Ik ga je maar volgen ;)
    Dan kan ik wat vaker komen kijken.
    Groetjes,

    ReplyDelete
  17. Schitterende en lieve easel kaart!! Bedankt voor je reactie op mijn blog.

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie