Monday, June 29, 2015

Grow a Little Love

Het was alweer twee jaar geleden... Maar een Challenge blog voor ATC's trok me weer over de streep! Vandaag deel ik een atctje met jullie; voor het eerst met een digitale stempel erop. Ik vind hem een beetje kaal, maar dat komt vast omdat ik er even in moet komen om weer op zijn klein formaat te werken. Ik duim alvast dat het de volgende keer wat makkelijker gaat.




Design Paper: My Mind's Eye - Love Me
Digital Stamp: Tiddly Ink - Grow a Little Love
Color Medium: Copic Markers
Die Cut:
Spellbinders Nestabilities 
 Pearls


Challenges: 


Ik wens je nog een mooie zonnige maandag, bedankt weer voor je bezoekje!



6 comments:

  1. Je ATC kaartje ziet er heel leuk uit, gaat vast en zeker de volgende keer
    een stuk makkelijker.
    Liefs Ghea

    ReplyDelete

  2. Toch vind ik hem heel erg leuk geworden ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    dk

    ReplyDelete
  3. This is simply adorable! Thanks for joining us at Wicked Wednesday. :)

    ReplyDelete
  4. Ik vind 'm echt helemaal leuk, en zeker niets te kaal. Niets meer aan doen.
    Nu ligt de aan dacht heel mooi op het leuke afdrukje.

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
  5. She is colored so gorgeously, love this atc. Thanks for joining us at Wicked Wednesday x

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie