Monday, November 22, 2010

Het mooiste kaartje voor Kaylee!

Allereerst wil ik jullie allen echt mega bedanken voor al het moois wat wij hebben mogen ontvangen de afgelopen weken! Er zaten echt prachtige kaartjes en werkstukjes tussen; we hebben echt onze ogen uitgekeken! Het was om deze reden ook ontzettend moeilijk voor mijn man om er eentje uit te kiezen, maar toch sprong er eentje net iets meer uit!
Het is het kaartje van Heidy! Ze had heel lief al van te voren een jongens en meisjes versie gemaakt en het leuke ervan is dat er ook een klein cadeautje bij zat: namelijk 2 rompertjes! Deze zijn zeker van pas gekomen en wonderbaarlijk past onze kleine meid deze nog wel, buiten alle andere van dezelfde maat die wij hadden gekocht! Want de tijd vliegt en Kaylee groeit echt als kool! Heidy echt super bedankt voor dit mooie kaartje! Wil jij je adres eventjes naar me toe mailen? Dan stuur ik je een kleinigheidje toe!

22 comments:

  1. Hoi Milnie , fijn om te lezen dat alles goed gaat en dat je al aardig aan je nieuwe leventje gewend bent. Wat zijn dat 2 prachtige kaart-doosjes ; dat heeft ze erg mooi gemaakt. Een terechte winnares. Had jij de geboortekaartjes zelf gemaakt ?? Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete
  2. Wat goed dat jullie uit al dat moois toch een keuze hebben kunnen maken. Kan me voorstellen dat het moeilijk was! Leuk om weer even iets van je op je blog te horen!

    ReplyDelete
  3. Prachtig doosje is dat hoor!! Een terechte winnares.. goed om te horen dat de kleine het goed doet. xMarley

    ReplyDelete
  4. Hoi Milnie,jullie heel erg bedankt dat jullie mijn creatie hebben gekozen,misschien toeval,maar gisteren bestond mijn blogje 1 jaar en jij was mijn eerste volger,nou hoe leuk is dat.
    Ben blij dat alles lekker bij jullie gaat ,lekker van genieten.
    XXX Heidy

    ReplyDelete
  5. What a beautiful gift card/box. So sweet!
    *smiles*
    debbi

    ReplyDelete
  6. Prachtig kaartje/cadeaute! Fijn te horen dat alles goed gaat!

    ReplyDelete
  7. Hey Milnie,
    Wat een leuke verrassing voor jullie. Da's lief van je blogmaatje Heidi.
    Groetjes,
    Karin

    ReplyDelete
  8. Beautiful, Milnie!!! Thank you for sharing with us!

    ReplyDelete
  9. dag fijn om te horen dat het goed met je gaat en de kleine schat geniet er van de doosjes zijn erg mooi leuk om zo iets te krijgen dag groetjes jopie

    ReplyDelete
  10. Hallo Milnie,
    Fijn dat alles goed gaat met Kaylee en jullie gezinnetje. Heidy heeft er inderdaad iets moois van gemaakt, een terechte winnares.

    grtz.Colien

    ReplyDelete
  11. Dit is ook terecht een winnaar!!
    Een prachtig kaartje!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  12. Wat een mooi kaartjes-doosje !
    Groetjes
    Margo

    ReplyDelete
  13. Hello, Hope you're keeping well. I Love both of these cards - the image is really sweet and I always like gingham, especially for baby cards. Susie x

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie kaart/doos
    Een verdiende winnaar!!!!!

    ReplyDelete
  15. Hallo Milnie,

    wat zijn dat leuke cadeautjes!
    En wat leuk te lezen hoe jullie kleintje zo groeit, het gaat snel hé, hier zijn ze al 6 en 10 jaar, dus baby'tjes lijken zoo lang geleden :-)
    Geniet er maar lekker van !!

    Groetjes, Jaimie

    ReplyDelete
  16. Hey Milnie,

    Wat fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat! Hopelijk hebben jullie mijn kaart ook ontvangen. De kaartjes van Heidy zijn heel erg leuk! Wat een lieve stempeltjes heeft ze gebruikt zeg! Heb meteen op haar blog gespiekt. Hopelijk zien we binnenkort ook weer een creatie van jou! Ik zie er naar uit!

    Groetjes Sanne

    ReplyDelete
  17. Hij is dan ook superleuk Milnie! Wat fijn dat jullie meid zo lekker groeit!
    Groetjes, Tineke

    ReplyDelete
  18. Hoi Milnie,
    Leuk dat je volger bij me bent geworden,ik had ook al veel leuke dingen over jou gehoord van mijn schoonzus Heidy.Ze heeft niets te veel gezegd je maakt mooie kaarten.
    Ben ook gelijk volger van jou geworden.
    Veel plezier met je kleine meid.
    Groetjes Miranda.

    ReplyDelete
  19. Hi Milnie
    Both are gorgeous
    Hugs Dianne xx :)

    ReplyDelete
  20. Ze zijn zeker mooi en met zo iets ben je zeker blij! Groetjes Connie

    ReplyDelete
  21. Hoi Milnie,

    Ik zag dat je volger van mij was geworden, wauw al 7 hihi. Ben gelijk op jouw blog gaan kijken en zag dat je een kaartje of eigenlijk 2 van Heidy had gehonoreerd. Dat verbaast me niks want ze maakt hele mooie kaarten.
    Liefs Jopie en ik blijf je volgen

    ReplyDelete
  22. Fijn om weer wat van je te vernemen.
    Na zo'n ingrijpende schitterende gebeurtenis in je leven staat alles even op z'n kop.
    Geniet van alles.

    gr, Durvina

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie