Wednesday, March 31, 2010

Celebration Candy!

This post will stay on top till March 31st, so please scroll down for newer post Thank you. To celebrate my brand new DT position and my upcoming birthday (March 7th) I thought it would be fun to throw in a candy for all you supporting followers. Scrapcorner offers personalised name stamps which I adore and which seemed the perfect giveaway. Whoever wins this candy gets their own personalised name stamp!! He or she can make a pick from a selection of stamps and then define a text, and get that stamp from me.

All you have to do is: 1. Become a follower if you're not already 2. Spread the word on your sidebar or in a post. 3. Share your link using Mr Linky below 4. You can leave a comment, but not necessarily This candy will run until March 31st at Midnight Central European Time. Shipping will be worldwide so don't let geography stop you! I will draw the winner randomly and make the announcement on Thursday April 1st.

Be sure to abide the above directions for participation. I noticed in the past that not everyone followed these. Although I will randomly pick a winner, I must be fair to everyone so I will check the actions above and randomly pick another winner if they were not correctly executed.

62 comments:

  1. Hey Milnie!

    Looks like i caught this first. I love the idea of a personlised stamps!! Would love to have it too so have already put it up on my side bar.

    And a Happy Baday in advance!

    cheers
    Karuna

    ReplyDelete
  2. Thanks for the chance to win some cool candy. Happy birthday and congratulations!

    ReplyDelete
  3. congratulations on both your birtday and your
    DT position...how wonderful for you..i am already a follower and have added your candy link to my side bar ty so much and success to you

    ReplyDelete
  4. Hoi Milnie,wat een tegek gave candy.
    Ik hoop zo dat je geweldige tijd tegemoet gaat.
    En alvast gefeliciteerd met je verjaardag,maar we horen voor die tijd toch nog wel iets van je.
    Kijk altijd naar je creaties uit.
    Groetjes Heidy

    ReplyDelete
  5. OH' Thank you Milnie, for this chance to win this really beautiful Stamp Candy,
    A Big Congratulations on your new DT spot so pleased for you, off now to add your pic' to my sidebar
    Hugs
    Sarah xx

    ReplyDelete
  6. Sorry Milnie, best wishes also for your forthcoming Birthday, have a wonderful day xx
    Hugs
    Sarah xx

    ReplyDelete
  7. Wat een gave candy! Daar wil ik wel aan meedoen! Ik ben volger en ga nu je candy in mijn sidebar plaatsen. groetjes!

    ReplyDelete
  8. wat gaaf!! echt heel origineel hoor zo'n candy..!! volger ben ik natuurlijk allang!! ga hem in mijn sidebar zetten hoor..en 31 maart afgelopen, heerlijk de lente alweer , kijk er naar uit !! heel veel liefs, marley

    ReplyDelete
  9. Congrats Milnie on the new DT position and an early HAPPY BIRTHDAY!! I'm already a follower and have posted a link on my sidebar. Thanks for the chance at that sweet stamp!
    Hugs,
    Terry

    ReplyDelete
  10. such a great giveaway thankyou and congrats hun xx

    ReplyDelete
  11. great candy hun and big congratulations,hope you have a wonderful birthday too hun love hugs cheryl xxxxxxx

    ReplyDelete
  12. Hi Milnie,

    Could not pass by without popping in to say hello! I have been wanting a personalized stamp for quite some time now - this is such a wonderful gift to offer!

    Hope you are well! I think of you often! Stop by and say hello when you are in the neighborhood! (smile)

    Hugs
    Ramona
    http://create-with-joy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Me again hun xx WOW..some gorgeous candy here..would love to own my own name stamp..how cool would that be o stamp on the back of your made cards....thanks for the chance..im already a follower and ive posted a pic & link on my sidebar...thanks and congrats & A Big Happy Birthday hun xxxx

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke candy!!!Daar doe ik graag aan mee!Succes aan alle deelnemers!Veel liefs,Celia.

    ReplyDelete
  15. Wat een super candy!! Daar doe ik graag aan mee hoor. Bedankt voor deze kans

    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke candy!! Leuk verzonnen, zou wel erg leuk zijn om een naamstempel te hebben ;)
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

    ReplyDelete
  17. Hoi Milnie,

    Wat lief dat je een canbdy weggeeft en een bijzondere...
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en ik zet het in mijn sitebar hoor!

    Liefs marianne

    ReplyDelete
  18. Hoi Milnie, een volger van je ben ik allang, ik ga zo op mijn blog jouw candy vermelden, de rest is ook gebeurd! Ik ga duimen voor mezelf groetjes Ageeth

    ReplyDelete
  19. Hoi Milnie......leuke candy.....ik heb hem in mijn sidebar gelinkt.....proficiat met je DT positie en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes, Margreet

    ReplyDelete
  20. Hi Milnie :)
    Your birthday is close to mine! Mines 13th!
    I won't be entering the candy as I make my own personalised labels and I'd hate to win and take the prize away from someone who doesn't have something like this.
    HUGE Congrats on your DT position!!
    xxx

    ReplyDelete
  21. Hey meissie,

    Wat leuk dat je een candy weggeeft ter ere van het designerschap van scrapcorner!
    Heel veel knutselplezier en succes met je 1e kaartje wat je voor hun gaat maken!

    En natuurlijk dank je wel voor de kans om te winnen.

    XXX Kim

    ReplyDelete
  22. Heeej Meis!!

    Dit is dus die gave candy waar je het over had!
    Nou, ik doe heeeel graag mee hoor. Echt super gaaf!

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  23. Hoi,hoi,

    wat gaaf dat je designmember bent geworden bij Scrapcorner! gefeliciteerd!! En de candy is helemaal super! Ga hem gauw op mijn blog plaatsen.

    enne, nog bedankt voor je leuke eactie weer op mijn blog :)

    groetjes,
    Annika

    ReplyDelete
  24. Mmmm...jammie jammie!!!
    Ik ben dol op candy...en dan het liefst zo zoet mogelijk! ;) hihihi...
    Bedankt voor een kansje op zo'n geweldige stempel!

    Ik ben NATUURLIJK een volger en heb je in mijn sidebar staan hoor! ;)
    Liefs, Marit.

    ReplyDelete
  25. Congratulations!!! Thankyou for the lovely comment and I would love to see your Wedding Invitations!!
    Hugs xx

    ReplyDelete
  26. Wat een leuke prijs!
    Groetjes
    Sweetgil

    ReplyDelete
  27. Wat een leuke reden, om een candy weg te geven. En wat een originele candy!!! Ik doe graag mee, om zo iets moois te winnen.

    Gr linda

    ReplyDelete
  28. zozozo dit is een gave candy super dat je die gaat weg geven , thanks for the chance xx christa

    ReplyDelete
  29. Hi Milnie :o)
    Thanks for getting the chance to win my own name stamp :o) That's so cool...
    I've added the link at my sidebar.
    Hugs Laila

    ReplyDelete
  30. hoi Milnie ik ben gelijk volger geworden van jou bloggie wat een schitterende kaarten maak jij en je bent gelijk jarig met mijn jongste dochter leuk
    ik vind deze candy super altijd al gedroomt van iets met je eigen naam erop dan word het toch wel heel persoonlijk dus vandaar dat ik mee doe aan deze schitterende candy nou ik ga vast duimen
    bedankt groetjes Cora

    ReplyDelete
  31. Happy early Birthday!! Great candy giveaway...thanks for a chance to win!

    ReplyDelete
  32. Wat een supercandy, daar willen we wel een gokje op wagen natuurlijk ;)

    Nogmaals gefeliciteerd met je DT positie en alvast van Harte met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele fijne dag zult hebben!

    xxDebbie

    ReplyDelete
  33. How sweet of you to offer this, Milnie! Thank you : ) It's always so nice to see your lovely work - and congratulations on the new DT!!!
    Love and hugs ~ Lori

    ReplyDelete
  34. Hey Milnie,

    wat ben jij toch een schat, bedankt voor al die lieve reacties. Ik heb de laatste tijd nog niet veel kunnen bloggen en als ik dan zie wat je op die tijd weer gemaakt hebt, sta ik wel versteld hoor. Zo'n leuke kaartjes, ik ben een fan maar dat wist je al langer he.
    Ik waag ook mijn kans met je leuke candy want dat is wel super zo'n gepersonaliseerde stempel.

    Vele groetjes en superhug,

    Lins x

    ReplyDelete
  35. Hai Milnie, Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ben ook even bij jou gaan neuzen, mijn complimenten! Je maakt erg mooi dingen. Was al wel vaker op je blog geweest maar schijnbaar nog niet aangemeld als volger. Heb ik nu gelijk gedaan, hoef ik niets meer te missen.
    Gefeliciteerd met je plaats in het DT team! Zou het leuk vinden om gelijk een gokje te wagen op je fantastische Candy, super joh! Heb hem gelijk in mijn sitebar gezet. Gelijk alvast een heel gezellige verjaardag gewenst volgende week! Tot de volgende keer! Liefs Marianne

    ReplyDelete
  36. Nou alvast een hele fijne verjaardag!!!!! en natuurlijk is dit een hele leuke candy om te winnen dus heb je in een berichtje bekend gemaakt en hoop dat er veel mensen langs komen op je blog om je mooie dingen te zien!!
    Linda

    ReplyDelete
  37. hoi milnie
    wat een leuke candy
    ik was al een volger van je mooi creatie,s
    vindt het ook altijd leuk dat je mij een bezoekje kom brengen op mijn blog
    ik doe graag mee met jou candy erg leuk
    z,n leuke stempel met mijn naam het ik nog niet op mijn kaarten dus ik ga een keer mee doen
    ik wens je verder nog een fijne dag vandaag
    groetjes en tot blog,s weer

    ReplyDelete
  38. Hoi Milnie,

    Ik heb sinds een week zelf een blog en ben viavia aan jouw blog gekomen en volger geworden en heb me ook gelijk via atom geabonneerd. Gefeliciteerd met je plaats in het DT-team (superleuk lijkt me dat) en ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag op 7 maart.
    Wat een leuke candy geef je weg zeg en wat een leuke einddatum heb je ervoor gekozen (31 maart is mijn verjaardag) Ik ga hard duimen hoor, want het zou echt een leuk verjaarskadootje zijn.
    Ik hoop dat je ook eens gezellig bij mijn blog langskomt.

    Groetjes Henriëtte

    ReplyDelete
  39. Hoi Milnie,

    wat een leuke candy! De kans dat ik win is zeer klein, maar ik denk altijd maar: niet geschoten is altijd mis ;)
    Gefeliciteerd met je DT plek! Echt helemaal geweldig! En nog precies 1 week vandaag en dan ben je jarig! Ik zal er aan proberen te denken, je op de dag zelf te feliciteren :)

    Liefs xxx Cheryl

    ReplyDelete
  40. Hallo Milnie,

    what a great candy...I linked your candy on my blog in the sidebar and I am a "follower" now...thank you for the chance to win...;)

    ILONA

    ReplyDelete
  41. Hope I followed all the instructions because this is definitely one i'd LOVE to win!!
    Here's a link to my post:
    http://hestiashelper.blogspot.com/2010/03/personalized-stamp-candy.html

    ReplyDelete
  42. Happy, happy birthday xxxxxxxxLeigh xxxxxxxxxx

    http://www.charitycrafter.blogspot.com

    Take care Leigh x

    ReplyDelete
  43. Hoi Milnie,
    Ik ga je als eerste feliciteren met je verjaardag! Heerlijk weertje buiten, dus laat de visite maar komen... het wordt vast een vrolijke dag.

    Wat een leuke candy... ik ding natuurlijk mee.

    Groetjes Carla

    ReplyDelete
  44. Hoi Milnie

    Wat een Super Candy zeg, gefeliciteerd met je plek in het DT-team.

    gr.louise

    ReplyDelete
  45. He, gefeliciteerd met je DT schap he! Enne... zo'n leuke candy, daar kan ik echt niet aan voorbijlopen, dus ik doe lekker mee! Duimen maar weer....

    ReplyDelete
  46. Een hele mooie candy waag graag een gokje
    Verder wil je alsnog feliciteren met je verjaardag
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  47. Hi Milnie thanks for leaving me a lovel,y comment on my blog. Wow I would love to win this and thank you for this chance to enter.
    Hugs Linda

    ReplyDelete
  48. geweldig kaartje, Milnie!
    veel plezier in Den Bosch

    ReplyDelete
  49. He hoi',
    Leuke candy heb je.Enne ik dacht dat ik al volger bij je was,maar nu dus wel he.Lieve knuff Anja;o)En ooh ja vergeten,nog gefeliciteerd met je verjaardag;lol;

    ReplyDelete
  50. wow mooie blog heb je zeg.
    groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Wow! What a lovely treat! Thanks for offering! Congrats on making DT & Happy Birthday!

    ReplyDelete
  52. Hi! what a beautiful and original candy! Thanks for a chance to win, I am going to put a link to my candybar! Happy B-Day!
    Alice

    ReplyDelete
  53. i've posted a link and picture in my sidebar for your candy, Milnie. Thanx for a chance at it. Have a great day!

    ReplyDelete
  54. Happy Bday and congrats on making DT ;o)

    Thank you for the chance to win.

    Hugs from Norway

    ReplyDelete
  55. Happy belated birthday and thanks for the chance to win the fantastic candy!!

    Greetings from Belgium

    ReplyDelete
  56. Gefeliciteerd en ik doe graag mee met je Blogcandy.. Huggzz Colinda

    ReplyDelete
  57. Hoi Milnie,

    Ik wilde mijn naam toevoegen maar toen ging er toch net iets mis (er staat 2x http ipv 1x.. whoops!) Hopelijk maakt dit niet uit.

    Je staat ondertussen ook op mijn blog in de zijbalk en heb je toegvoegd om te volgen!

    Je maakt echt schattige kaartjes trouwens! en ook al is het mega laat: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    ReplyDelete
  58. Congrats!! I'm a follower, and I linked your candy to my sidebar. Looking forward to seeing more of your blog.
    *smiles*
    debbi

    ReplyDelete
  59. HOi Milnie.
    Leuk dat je DT-er bent geworden!
    Gave candy , ik doe graag een poging ;-)
    groejtes, Elly

    ReplyDelete
  60. Hi MilnieGorgeous candy ,thankyou for the chance to win,
    hugs Dianne xx

    ReplyDelete
  61. Hoi Milnie,

    Wat een leuke candy,het stempeltje is super sweet.wil graag meedoen.
    Groetjes
    Wilga

    ReplyDelete
  62. Hi Milnie

    I`m so sorry that i forgot to place a little note to you,
    Congrats on youre begomming a DT member
    a little late,but from the bottom of my heart.

    xoxo SOnja

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie