Monday, March 11, 2013

Clean & Simple Baby Card

Vandaag heb ik weer eens iets anders dan anders te showen: een Clean & Simple kaartje gemaakt met de lijn Dots & Strips van Echo Park. Ondanks dat ik deze kaarten altijd erg moeilijk vind om te maken (ik wil altijd vanalles erbij plakken, waardoor je het hele concept voorbij gaat natuurlijk) maakte het papier het zelf een stuk makkelijker, strepen en stippen zijn immers goed te combineren!
Omdat ik maar geen passende stempel kon vinden heb ik er zelf eentje gemaakt in Word, soms moeten we nou eenmaal creatief zijn!



Bedankt weer voor je bezoekje! 


7 comments:

  1. leuk zeg!!
    Kaartje spreekt met het papier helemaal voor zichzelf

    Groetjes karin xx

    ReplyDelete
  2. Wat een schitterend kaartje Melanie.
    Heel erg chique :D

    Liefs Mariska

    ReplyDelete
  3. Ooh dit kaartje is echt schitterend!
    Groetjes Nicolet

    ReplyDelete
  4. Hoi Milnie,
    Wat een superleuke CAS kaart is dit..mooi papier en leuke tekst...Liefs van Ans

    ReplyDelete
  5. Mooi strak kaartje.
    Groetjes Marian

    ReplyDelete
  6. Hoi Milnie, erg geslaagd deze kaart. Haha, ik herken het wel...wil er ook altijd van alles bij plakken. Maar soms heeft een kaart niet meer nodig, zoals ook deze kaart. Mooie tekst heb je gebruikt! Ik maak ook vaak teksten in word als ik geen toepasselijke tekst voorhanden heb. Super leuk gedaan!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie