Wednesday, August 29, 2012

Slider pop up Owl Atctjes

Jaren geleden kwam ik op een beurs in aanraking met de wereld van de atctjes. Ik was meteen al gefasicneerd; het creëren van kleine kunstwerkjes om ze vervolgens te ruilen met anderen sprak me erg aan. In een korte tijd heb ik toen heel veel verschillende series gemaakt, maar toen mijn dochter werd geboren is deze hobby een beetje op de achtergrond geraakt. Dit tot een aantal weken geleden; ik deed mee aan een swap via twitter en was meteen weer verslaafd.

Deze Atctjes zijn gemaakt voor een internationale swap waarbij het de bedoeling was dat er iets bewoog op het kaartje. Al vrijwel meteen dacht ik aan de slider pop up kaarten die ik weleens in het groot had gemaakt in het verleden. Ik besloot uiteindelijk ook uiltjes erop te plaatsen waarvan de vleugeltjes te bewegen zijn zodat het nog een extra bewegings element had. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!








21 comments:

  1. Ik vind ze geweldig! Erg gaaf gedaan!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. wat leuk
    schitterend gewoon

    groetjes gré

    ReplyDelete
  3. These are gorgeous Milnie!! I love them! Laura x

    ReplyDelete
  4. Ohhh wowwww Milnie,wat schitterend gemaakt.
    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  5. Ik heb echt letterlijk met mijn mond open zitten kijken naar deze geweldige creatie. Een tutorial is welkom, en waar heb je die geweldige uiltjes vandaan? TE GEK GAAF MAAN!

    ReplyDelete
  6. ik vind ze super!! Heel origineel!

    groetjes,
    Annika

    ReplyDelete
  7. ooooooooo die zijn leuk, gaaf gedaan Milnie.
    prachtige labels inderdaad de tutorial is welkom.

    groetjes karin

    ReplyDelete
  8. wauw deze zijn GAAF! Geweldig zijn de uiltjes!! Echt heel origineel!!

    Groetjes, Marijke

    ReplyDelete
  9. Supergaaf zijn die zeg.

    Gr. Anita

    ReplyDelete
  10. Fantastisch!
    Ik vind ze zo supertof!

    ReplyDelete
  11. Hallo Milnie,

    Oh ze zijn geweldig !!

    Groetjes, Jaimie

    ReplyDelete
  12. Ah wat zijn ze leuk! Wat leuk dat je dit weer opgepakt hebt. Ga maar door hoor want hier wil ik nog wel veel meer van zien. :-)

    ReplyDelete
  13. Zo super lief zeg je atctjes
    Grtjs

    ReplyDelete
  14. Wauw, die zijn leuk!

    Groetjes, Marian

    ReplyDelete
  15. Wat een lieve ATC-tjes heb je gemaakt, super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  16. wat een schatjes zeg!! xx Tamara

    ReplyDelete
  17. WOOUWW.. wat gaaf,!
    Je hebt er een nieuwe volger bij;)
    Heb je hier ook een patroon van?
    groetjes,

    ReplyDelete
  18. Wat eraan geweldige ATC's. Heel inspirerend!

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie