Sunday, September 18, 2011

Magnolia met heerlijke Kleurencombo!

Soms heb je van die periodes dat je werkelijk niets gedaan/gemaakt krijgt (wat ik al bijna een jaar heb ;)) en soms heb je ineens ook weer van die momenten dat het allemaal wel goed gaat en er spontaan allerlei projectjes vorm beginnen te krijgen! Gelukkig heb ik zo een moment weer eens sinds lange tijd! Ik merk dat het allemaal geen hoogstandjes zijn die ik maak momenteel, maar het is al beter dan totaal geblokkeerd zijn is het niet?! Dit kaartje heb ik gemaakt met een kitje die ik heb mogen ontvangen via een forum; heerlijk om even niet alles bijelkaar te hoeven zoeken! Daarbij is zwart, wit en roze één van mij favoriete kleurencombinaties!



Bedankt voor je bezoekje weer en ik wens je nog een fijne zondag toe!!




26 comments:

  1. Ik vind hem echt prachtig !!
    idd een mooie kleurencombi..
    bij mij ziet zwart haar er altijd zo raar uit, bij jouw niet..

    ReplyDelete
  2. hij is prachtig en inderdaad de kleuren combinatie is heel mooi
    grtjs

    ReplyDelete
  3. Heel erg mooi hoor.Schattig stempeltje ook.Groetjes Rita.

    ReplyDelete
  4. Supermooi! En inderdaad een geweldige kleurencombinatie. Dit kan haast niet anders dan een nieuw begin zijn van een hoop mooie projectjes. Liefs uit Eindhoven

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie kaart Milnie! Het is en blijft een mooie kleurencombinatie.

    Groetjes greet

    ReplyDelete
  6. Af en toe heb je wel eens dagen/maanden dat het freubelen op plaats 4 komt. Je kaart is super leuk geworden. Gr. Sinikka

    ReplyDelete
  7. Hoezo geen hoogstandjes?
    Ik vind dit een schitterend kaartje meid.
    Hoe gaat het verder met je trouwens?

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  8. Prachtige kaart en dat het af en toe op een laag pitje staat maakt niets uit, als het vlammetje maar net aanblijft dan wakkert het weer weleens aan zo als NU>

    gr annemarie en merit

    ReplyDelete
  9. Prachtig papier, leuke details en mooi gekleurd, Milnie!
    xxx Margreet

    ReplyDelete
  10. Prachtig kaartje Melanie, en ik heb daar de laatste tijd ook last van, ik wil wel heel erg graag, maar het lukt niet, teveel andere dingen aan mijn hoofd.

    Liefs Ida

    ReplyDelete
  11. een super leuke mooie kaart milnie.

    groetjes karin

    ReplyDelete
  12. Beautiful card! :D

    It sounds like you and I are in the same spot at the moment, not making much cards.
    I only do it when I'm sitting with others, and even then it's difficult to make something. The cards I DO make all look the same... :P

    Fijne dag! Enjoy the time with your little meisje. :)

    ReplyDelete
  13. Wat een prachtige kaart Milnie.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  14. It is amazing! Love this gentle colouring! love Magnolia's image too))

    ReplyDelete
  15. Wat een bjoetie Milnie! Mooie kleurtjes lief stempeltje, helemaal af.

    liefs Amanda

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke kaart!!! Mooie kleuren combi en prachtig ingekleurd.

    Liefs Margo

    ReplyDelete
  17. Leuk hoor ! En ja dat is het voordeel van zo'n kitje.
    Liefs Ageeth

    ReplyDelete
  18. Mélanie je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt en supermooi die kleurencombi.
    Tja we hebben allemaal wel eens een periode dat het even niet zo lekker gaat met onze papierhobby. Komt wel weer.

    Gr. Anita

    ReplyDelete
  19. Hoi Milnie,

    Wat een prachtige kaart is dit geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  20. ziet er voor mij toch aardig als een hoogstandje uit!! hij is echt zoooo leuk!
    groetjes danielle

    ReplyDelete
  21. viavia kwam ik op je blog
    en heb me gelijk aangemeld als volger.
    je maakt echt prachtige kaartjes!
    neem je ook een keer een kijkje bij mij?
    groetjes, Jaimy

    ReplyDelete
  22. Wauw, wat een superleuke kaart!
    Liefs, Sandra

    ReplyDelete
  23. Deze had ik nog niet gezien!! Leuk kaartje hoor meis!! En wat een schattige kleurtjes! Is je andere kaartje al af met die roosjes?

    Snel maar weer samen freubelen krijgen we misschien weer inspiratie LOL!

    x

    ReplyDelete

Dank je wel voor je berichtje!

xoxo Milnie